"5 Kasım 2012’de bir Türkiye İş Bankası kuruluşu olarak faaliyetlerimize başladık. İstanbul, Eskişehir ve Ankara’da 2800’e yakın çalışanımızla bankacılığın yanı sıra bireysel emeklilik, sigorta, sağlık ve turizm gibi çeşitli sektörlere hizmet veriyoruz. Deneyimli kadromuzla müşteri hizmetleri, telefonda satış, ikna ve geri kazanım, bilgilendirme ve hatırlatma, danışmanlık, iş süreci, kalite yönetimi ve eğitim gibi geniş bir yelpazede dış kaynak çağrı merkezi hizmeti sunuyoruz.
İş ortaklarımızın çözümlerine ilişkin ihtiyaç ve beklentilerini güvenilir, kalıcı ve yenilikçi bir işbirliğiyle karşılamak ve en yüksek katma değeri almalarını sağlamayı hedefliyoruz."

Erişim Müşteri Hizmetleri Ankara ile iletişime geçin

Erişim Müşteri Hizmetleri Ankara tarafından sunulan hizmetler için bir teklif almak ister misiniz veya Pazarlama ve Markalaşma konusunda olası bir iş birliği hakkında daha fazla bilgi mi istiyorsunuz? Aşağıdaki formu doldurun, en kısa sürede sizinle iletişime geçelim.

Adınızı girin
Şirketinizin adını girin
Adınızı girin
Telefon numaranızı girin
Konuyu girin
Mesajınızı girin
Bu site reCAPTCHA ile korunmaktadır ve Google’ın Gizlilik Politikası ile Hizmet Şartları geçerlidir.
Top